Razvijanje čustvene inteligence
Razvijanje čustvene inteligence
Ali čustva sodijo na delovno mesto? Kaj pomeni čustvena inteligenca? Zakaj bi se s tem sploh ukvarjali?
Čeprav čustva močno vplivajo na naše vedenje, je dolga leta veljalo, da se jih na delovnem mestu ne spodobi izražati ali jih sploh imeti. Sedaj pa raziskave kažejo, da ne le, da so pomemben del našega poslovnega vsakdana, temveč v veliki meri vplivajo na uspeh celotne organizacije.
Vsaka organizacija je celovit, povezan sistem, odvisen od medsebojnih odnosov zaposlenih. Vsak s svojim delom vpliva na podjetje kot celoto. Za uspeh podjetja zato ni pomembno le to, da vsak dela po svojih najboljših zmožnostih, ampak da uspešno sodelujemo drug z drugim in si med seboj pomagamo.
Predstavljajte si delovno okolje, kjer so vsi razumevajoči in spoštljivi drug z drugim, kjer si ljudje postavljajo skupne cilje in si med seboj pomagajo, da jih dosegajo, kjer po organizaciji vladata navdušenje in zaupanje. Tako izgleda delo v čustveno inteligentni organizaciji.
V tečaju boste spoznali dovolj razlogov za to, da boste želeli razvijati čustveno inteligenco tako pri sebi, kot tudi med zaposlenimi v vašem podjetju.
Čustvena inteligenca poenostavljeno pomeni inteligentno uporabo čustev. To so tista znanja in sposobnosti, ki jih poleg strokovnih znanj potrebujemo na delovnem mestu, da smo uspešni, še posebej, če vodimo ali sodelujemo z drugimi ljudmi.
Z razvojem čustvene inteligence boste postopoma učinkoviteje upravljali poslovne in osebne odnose. Lažje boste obvladali čustvene reakcije pri sebi in drugih, lažje boste ohranili mirnost pod stresom, bolj boste pozorni in potrpežljivi, lažje boste sprejemali nove ideje in mnenja drugih, bolj učinkovito boste komunicirali z drugimi, ob vas se bodo ljudje počutili bolj slišane in razumljene. To je le nekaj primerov številnih učinkov, ki jih boste pridobili z razvojem čustvene inteligence.
Ko razvijamo čustveno inteligenco na delovnem mestu, jo moramo najprej povečati znotraj sebe, s samozavedanjem in upravljanjem lastnih čustev, šele nato smo usposobljeni za to, da lahko prepoznavamo in razumemo tudi čustva drugih ljudi ter smo sposobni z njimi voditi uspešne odnose. Na tečaju se bomo postopoma sprehodili skozi vsa štiri področja in odkrili, kaj lahko naredimo za to, da jih izboljšamo.
V tem tečaju se boš naučil:
- Kaj je čustvena inteligenca, kaj so čustva in kakšne koristi nam razvoj čustvene inteligence prinese na delovnem mestu.
- 4 glavna področja razvoja čustvene inteligence: samozavedanje, samoupravljanje, zavedanje drugih in vodenje uspešnih odnosov.
- Kaj pomeni samozavedanje in kako ga lahko povečamo.
- Kako lahko upravljamo svoja čustva, misli in telesni odziv ter tako obvladamo impulzivne reakcije.
- Kaj je empatija in kako pomembno je, da jo razvijemo do sebe in drugih.
- Osnove čustveno inteligentne komunikacije v medosebnih odnosih na delovnem mestu.
- Ravni komunikacije na delovnem mestu.
- Kako lahko razvijamo čustveno inteligenco v naši organizaciji.
Komu je tečaj namenjen?
Tečaj je namenjen vsem, ki se zavedate pomena dobrih odnosov na delovnem mestu in želite k njim aktivno prispevati. Še posebej je priporočljiv za tiste, ki pri svojem delu vodite ali sodelujete z drugimi ljudmi. Čustvena inteligenca v organizaciji se začne na vrhu, pri vodenju, navzdol pa nima omejitev. Poznate koga, za katerega bi želeli, da je manj čustveno inteligenten?
-
Razvijanje čustvene inteligence
- Uvod v razvijanje čustvene inteligence
-
Kaj je čustvena inteligenca in kako nam lahko koristi?
- Kaj pomeni čustvena inteligenca?
- Kaj so čustva?
- Koristi razvoja čustvene inteligentnosti na delovnem mestu
- Temelji čustvene inteligence
-
Povečajmo čustveno inteligenco: Samozavedanje
- Kaj je samozavedanje in zakaj je tako pomembno?
- Kako povečati samozavedanje?
-
Povečajmo čustveno inteligenco: Upravljanje čustev
- Kaj pomeni upravljanje čustev?
- Upravljajmo svoje misli
- Upravljajmo telesni odziv
- Upravljajmo vedenje
- 4 koraki za ohranitev čustvenega ravnovesja in obvladovanje impulzivnih reakcij
-
Zavedanje drugih - Empatija
- Kaj je empatija in kakšne vrste empatije poznamo?
- Povečajmo empatijo do sebe
- Povečajmo empatijo do drugih
-
Dobrodošli v odnosih: čustveno inteligentna komunikacija
- Komunikacija je temelj vsakega odnosa
- Jasno izražanje svojih misli in čustev
- Pravi način ob pravem trenutku na pravem mestu
- Pozorno poslušanje brez filtrov
- 4 ravni komunikacije
-
Zaključek tečaja je začetek razvoja
- Razvijajmo čustveno inteligenco v svoji organizaciji
- Zahvala in spodbuda k vašemu nadaljnjemu razvoju