Zastavite super prodajna vprašanja
Zastavite super prodajna vprašanja
Super prodajna vprašanja vam pomagajo ugotoviti, kaj se dogaja v svetu kupca. Pomagajo vam pri povezovanju s kupci, razumevanju njihovih potreb in tem, kaj jim je resnično pomembno. Vprašanja napeljejo kupca, da resnično pogleda v vse svoje motive in razširjajo njegovo dojemanje. Ker ugovori v 92 odstotkih končajo v nezaključenem poslu, vam izvrstna vprašanja tekom pogovora, ugovore odpravijo.
Odlična prodajna vprašanja pa vam predvsem pomagajo do realizacije in prodajnih številk. Na vseh naših prodajnih treningih vedno pridemo do dveh ključnih napak prodajnikov: prva, ne postavljajo pravih vprašanj, druga, da prehitro zdrvijo v prezentacijo in se namesto na kupca, usmerijo nase. Tega pa kupci ne marajo.
V tem e-tečaju bomo z vami delili najmočnejša prodajna vprašanja, ki jih lahko uporabite v svojih pogovorih. Vprašanja so nanizana v vrstnem redu, ki je enak vrstnemu redu sprejemanja odločitev pri kupcu. To pomeni: odločitev za vas, odločitev za podjetje, odločitev za rešitev, odločitev o ceni in odločitev o implementaciji. Vsa vprašanja so namenjena, da prodajni proces pospešijo in skrajšajo.
Na koncu boste našli lekcijo o zaprtih vprašanjih, ki vam koristijo pri iskanju skupnega interesa in zaključevanju. Za poslastico pa bomo dodali še lekcijo “Drzna vprašanja”, ki si jih običajno ne upate postaviti, a bi morali.
V tem tečaju se boš naučil:
- Kako postati oseba, ki zna že v prvo navezati stik s sogovornikom.
- Da VI vodite prodajni pogovor in se izognete pastem.
- Kako naj bodo vaša vprašanja pronicljiva in natančna, predvsem, ko odkrivate motive, za katere niti kupec ni vedel, da jih ima.
- Kako ponudite točno to, kar kupec rabi.
- Kako se učinkovito izognite ugovorom.
- Kako nizajte izvrstne prodajne uspehe.
Komu je tečaj namenjen?
E-tečaj je namenjen vsem, ki dnevno komunicirate s strankami, ne glede ali ste prodajnik, vodja prodaje, direktor, ali pa sodelavec, sodelavka v zaledni pisarni. Identifikacija resničnih potreb stranke je na teh delovnih mestih kritična.
-
Zastavite super prodajna vprašanja
- Dobrodošli!
-
Vključevanje nevro znanosti nam daje konkurenčno prednost
- Problem klasične prodaje in nevroznanost kot rešitev
- Kako do tja?
-
Priprava za uspeh
- Spoznaj svojega kupca
- Diskvalifikacija kupca
-
Zakladnica najboljših prodajnih vprašanj
- Vzpostavitev in gradnja odnosov s kupci
- Odkrivanje želja, ciljev, priložnosti
- Kaj stranka z menoj pridobi?
- Slikanje skupne vizije
- Kognitivno preoblikovanje
- Zaprta vprašanja
- Pospeši odločitev
- Odkrij več
- Zaključevanje prodaje
-
Drzna vprašanja
- Drzna vprašanja
- Zaključna lekcija