Primož Pavlič
Področje izobraževanja:
MarketingŠtevilo tečajev:
1Primož Pavlič je vodja projektov v digitalni agenciji Adstar. Letno porabijo med 10 do 15 milijonov evrov samo za Meta oglaševanje. Srečujejo se z raznovrstnimi projekti od prodaje izdelkov nižjega cenovnega ranga, pa vse do prodaje visokocenovnih izdelkov, tečajev, poletnih šol, torej vse kar presega vrednost tudi po več tisoč evrov. Veljajo za performance agencijo, kar pomeni da je njihov primarni fokus doseganje vrhunskih rezultatov za njihove poslovne partnerje. Poleg Meta platform so prisotni tudi na vseh ostalih, kot na primer Google, Tiktok, Pinterest, kjer pa prav tako dosegajo rekordne številke in z njimi zvišujemo standarde oglaševanja v Sloveniji. V svetu digitalnega oglaševanja je že 5 let, pred tem je imel redno zaposlitev v dolgočasni službi, za katero je po eni strani hvaležen, saj ga je pripeljala do tega, da je svoj denar in čas vložil v učenje digitalnega oglaševanja. Kupil je spletni tečaj in svoj prosti čas izven službe namenil grajenju znanja o digitalnem oglaševanju. Po dveh letih in nekaj ponesrečenih poskusih, ga je pot vodila v digitalno agencijo, kjer je svoje znanje lahko nadgradil s praktičnimi primeri in zamenjal monotonost in stres z nečem, kar ga je res zanimalo in izpopolnjevalo.