Boštjan Klajnščak
Področje izobraževanja:
MarketingŠtevilo tečajev:
1Boštjan Klajnščak je strokovnjak z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju raziskav in analiz trga. Kot direktor slovenske podružnice in analitik je pri mednarodni analitski hiši IDC spremljal slovenske in regionalne trge storitev IT, prejel pa je tudi interno nagrado za inovativen pristop k analizi sektorja IKT v slovenskem gospodarstvu. Nato je za podjetje Montclare Advisors raziskoval in analiziral globalni trg rešitev SaaS, prispeval pa je tudi k razvoju lastnega algoritma za analizo poslovanja podjetij s tega področja. Opravljal je tudi vodstvene funkcije v različnih podjetjih in končal program Executive MBA, kjer je nadgradil predvsem svoje znanje s področja financ. Do pred kratkim je bil mentor za programe poslovne analitike, Google Analytics, ter podatkovne analitike v globalnem izobraževalnem podjetju Udacity. Trenutno dela v svojem podjetju Spisek, kjer se zadnje čase ukvarja predvsem z nadzorom nad kakovostjo dela, opravljenega na področjih digitalnega marketinga, tehnične in vsebinske optimizacije spletnih mest, ter podatkovne analitike.